2011. május 27., péntek

Változnak az idők

Ez az igazi hűha! Rendesen elhanyagoltam a blogom és ezért néhány rendszeres olvasótól kaptam is. Na de a lényeg, hogy újra itt vagyok. Hogy miért tűntem el ennyire, az egyszerű. A napirendünk úgy néz ki, hogy Márk 7-8 között ébred, az éjszakákat mindig átalussza. Reggelizik, játszunk, pakolunk (én össze, Ő szét) majd ébredés után 2 órával újra elalszik. Ekkor én zuhanyozok, felöltözök, főzök, rendet rakok, majd 1,5 óra múlva ébred a kincsem és indul a délutánig tartó Bucitájm. Most, hogy itt a jó idő, medencézünk, fagyizunk, fűben mászkálunk mezítláb, majd ebéd és egy újabb 1-1,5 órás alvás. Ilyenkor összetakarítom az addigi romokat. Szó szerint romokról beszélek, mert Márk tör-zúz. Az elmúlt 4 napban 3 üveg bébiételt vágott földhöz. Nagyítóval keresem a szilánkokat, hogy nehogy maradjon és a következő munkálkodás alkalmával belelépjen a drágám. Valamint ilyenkor van időm kicsit filmet nézni, olvasni, fészbukozni. Tudom, az ismerőseim azt látják, hogy állandóan fent vagyok, de ez csak a látszat. Időspórolás végett le sem lépek. Majd felébred, ismét babafárasztás kezdődik. Mikor az apja végez a munkával, kiviszi a kutyákhoz, ami állítom, számára a nap fénypontja. Sikongat nekik, simogatja, mászik a hátukra. A nagy hülyék meg még élvezik is. :-) Édesek. Ja, egyébként Buckó rákapott a teletábikra, aminek nagyon örülök, mert van 45 percem, amikor ő nyitott szájjal áll, ül a tv előtt és beszélget azokkal a jószágokkal. A számomra ijesztő nap fejű baba a kedvence, próbálja utánozni. Szóval már nem érdekel az enyhe agyvérzés, mikor kezdődik a tinkivinki,dipszi,lálá,pó, mert ő teli szájjal vigyorog és sikongat. Ez mindent megér. Egyébként mostanság felesel is. Ha rászólok, hogy nem szabad, ő kapásból rávágja, hogy de. Én újra: nem! Ő: de! Én: nemnem! Ő: dede! :-) Mókás, de később még meggyűlik vele a bajom, az tuti. Próbál beszélgetni, pár napja mondtam neki, hogy mondd szépen aaaapaaaa. Erre rám nézett és azt mondta: pa. :-) A mama és a baba nagyon megy és ugye újabb szokásként itt ez a de. Nem úgy van, hogy a gyerek előbb a nemet mondja? Na mindegy, ő csak magyaráz. Szerinte meg én vagyok az, aki csak magyarázok. Próbálkozik a járással, de ennek egyelőre csak baromi nagy esések az eredményei, amiket egészem jól megszokott. Már nem is sír, csak csinálja tovább.
Na, gyors váltás. Eljött a nyár, itt a kerti partik ideje. Már tartottunk kettőt, ebből az egyik tervezett volt, a második egészen spontán. Emellett voltak apró 5 személyesek, ezek szintén spontánok, de erről holnap bővebben. Mára ennyi, emésszétek, holnap folytatom, de közzé teszem, mert találtam itt most 3 bejegyzést, ami kiadásra vár, de már annyira aktualitását vesztette, hogy inkább újat írtam. A kerti partik részleteiről és Márk baba közelgő keresztelőjéről holnap bővebben!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése