2010. november 26., péntek

Megérkezett Lora baba!



November 16-án megszületett Évi és Csabi kislánya, Lora Mia! Csütörtökön el is mentünk hozzájuk, hogy Márk meglátogathassa a kis barátnőjét. Tünemény ici-pici lány. Nagy barna, hullámos haja van és teljesen az apukájára hasonlít. Na és abban a rózsaszín rugiban, zabálni való volt. Olyan furcsa volt együtt látni Márkkal, mert bár még ő is kicsi, olyan nagynak tűnt Lora mellett. El sem hiszem, hogy ő is volt ekkora nem rég, pedig volt, mert mind a ketten 3600 grammal születtek, hosszra pedig csupán 1 cm volt az eltérés, Lora javára,aki 52 cm. Közös képet nem csináltam róluk, mert teljesen kiment a fejemből, úgy lekötött a látvány, viszont elcsentem néhány képet Évi testvérének a facebook-os adatlapjáról. ;-) Annyira elbűvölt a kis hölgy, hogy azóta is azon agyalok, hogy nekem azért csak kéne egy kislány is. Aggódni már nem kéne miatta, mert lenne egy bátyja, aki megvédi mindentől. :-) Viszont ott van a másik oldal, hogy nem akarok terhes lenni és az első 2 hónapot sem akarom, mert az bizony nem egyszerű. Valaki tud egy szép 3 hónapos eladó kislányt? :-) Ja és az sem mellékes, hogy az Imre már nevet is talált a lánykának, amitől nem hogy nem vagyok elragadtatva, de egyenesen viccesnek találom, mert így hívták az első, kissé elkényeztetett, magát sziáminak képzelő, kis csúf házi macskánkat. Lukrécia... na, hát ez hogy hangzik már??? Szóval, Lucikát nem akarok, pedig most az Imrénél a választás joga, mert a Márk név az én ötletem volt, miután nem tudott meggyőzni se a Botondról, se a Bencéről. Nem értettem, hogy miért kéne a Bogdán mellé még B betűs keresztnév is. A Dominik volt az első gondolatom, de azt meg ő szavazta le. Ráadásul van egy olyan sanda gyanúm, hogy ha lenne még egy gyerekünk, szintén fiú lenne. Abból meg minek kettő, így is kisebbségben vagyok itthon. :-)
Kanyar vissza, ezúton is gratulálni szeretnék Évinek és Csabinak a kis angyalhoz! (A Suttogó mindent megold szerint is az, így van egy kis angyal Loránk és egy Minta baba Márkunk.) :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése