2010. július 6., kedd

Hétvégén már hárman leszünk

Reggel ellátogattunk anyuval a doki bácsihoz, hogy megbeszéljük vele a szülés részleteit. Mármint azt, hogy anyu bent szeretne majd velem lenni és ennek vannak-e különösebb feltételei. A vizsgálat után elmondta az orvos, hogy terminus túllépés esete áll fenn (tudom ám, hogy mit jelent :-) lemagyarosítva annyit tesz, hogy a kiírt időpontra nem lett meg a baba). Jó, mondtam, hogy ezt tudom. Feltűnt. Aztán jött az, amitől féltem: be kell vonulnom holnap a kórházba. Oké, ezt is sejtettem, de azért volt egy kis alkudozás. Megegyeztünk, hogy én készségesen becsekkolok holnap hajnali 7-kor, cserébe legkésőbb pénteken baba lesz, de az is lehet, hogy már holnap. :-) Miután mindent megbeszéltünk (legalábbis én azt hittem) akkor ért hideg zuhanyként, amit az orvos mondott: "Emellett én császár metszést javasolnék, mert a baba súlya 3900 gramm." Szerintem nem kell különösebben kihangsúlyoznom, hogy nem sok híja volt, hogy leforduljak a székről. Nem csoda, hogy eddig nem született meg, hát ő már most látja, hogy esélytelen lenne bemásznia a keskeny szülőcsatornába. Azóta is a hasamat nézegetem, hogy hogy fér el benne egy ekkora baba. Nem baj, megizmosodok majd legalább az emelgetéstől. Elmúlt a kezdeti ijedtségem és csak arra koncentrálok, hogy lehet, hogy holnap már köztünk lesz a mi kicsi, kövér, boldog Márkunk. Minden más már lényegtelen. :-) Jövő héten jelentkezem az "élmény beszámolóval".

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése