2010. május 16., vasárnap

A nap tanulsága


Nem terveztem, hogy írok ma, bár lenne miről, például tegnap volt az 5 éves osztálytalálkozónk, csak képek nem készültek (többek szerencséjére szerintem) ezért úgy döntöttem, hogy keresek majd pár régi osztályképet vagy hasonlót és azokkal együtt készítek egy bejegyzés.
Na de ami miatt mégis billentyűzetet ragadtam az az, hogy megosszam veletek azt a hírt, amin hangosan felröhögtem a híradót nézve (nincs köze a politikához, bár az is képes ilyen reakciót kiváltani) ami tegyük hozzá nem annyira indokolt egy ilyen jellegű műsor figyelemmel kísérése alatt. Minden tiszteletem Várkonyi Andreáé, aki ezt a hírt rezzenéstelen arccal volt képes felolvasni:
" Kilenc német turista ragadt benn egy hat személyes fővárosi liftben. A túlsúly miatt a lift süllyedni kezdett és beszorult. A pórul jártakat a lift tetejének kivágásával, létrán sikerült kimenteni. A csapat egy tagját kórházba kellett szállítani, bár ő nem volt a liftben. Miközben várta, hogy társait kimentsék, megbotlott és elesett."
:-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Nem gondoltam volna, hogy egy ilyen esős, undorító napon pont a híradó lesz, ami jobb kedvre derít. Okos ember mások kárán tanul: Ha én ilyen helyzetbe kerülök, biztos bepaszírozom magam a hat személyes liftbe a kilenc ember mellé, nem kockáztatom meg, hogy balesetet szenvedjek a veszélyes terepen. :-D

1 megjegyzés: